Friday, November 8, 2013

Top 10 Blog

Kisah kali ini pasal blog-blog yang selalu aku skodeng,opssss!! hehehe. Blog dorang memang TERBAIK bagi aku. Memang tak jemu membaca. Orangnya pun cantik,comel, ayu hehehe dan terkenal lagi. Rasenya korang pun mesti sama macam aku, baca blog dorang juga kan kan kan. :) Bukan kisah peribadi je yang dorang kongsi, bahkan ade resepi masakan , tips yang pelbagai so memang tak jemu kita baca.Ok,cukup! panjang lebar pulak membebel cik joyah ni, siapa blogger tu semua?? jeng jeng jeng...

1.Si Cantik Fatin Liyana (FL)




2. Blogger Selebriti Terkenal (Keknis)


3. Si Comel Yuyu Zulaikha (Yuyu)



4. Pencinta makanan (',')(Cikepal)
 

5. Si Gadis Ayu ( fatinsuhana )


6. Si Fashionista (Shea )


7. Mansor's Twin (Iena & Ida )

8. Mek Klate Comel ( Hazanis )


9. Maria Elena (Peliks )


10. Irine Nadia Marcello (Irinenadia )






3 comments:

  1. wah blog yg awak suka baca sama macam saya lah. sudi sudi pula visit dan blog saya ya. www.lilizazaliza.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. really?? best kan blog dorang.. memang xbosan kan.. and selalu tunggu utk new update kan.. hehe.. ok dear

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...